+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Galant Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 278 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    84%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Martina

Einzelreisender, 26.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Hotel je velmi zanedbaný. Bez klimatizace, která je ovšem nabízená Chtěla jsem vyprat pár věci, byla jsem odmítnutá. Větrák v koupelně se spínal ve 3.00 a běžel do 5.00 hrůza. Ve sprše plíseň. Splachování nefungovalo. Míní bar prázdný. Už tuto službu nenabízejí? Když máte žízeň, dojděte si na recepci… Welles moc pěkné, ale opět bez úklidu. Na zemi najdete spousty mrtvolek much, několik dni po sobě. Okna přes které už není vidět ani Svatý Kopeček. Velmi smutné. Je škoda, že hotel nevyužívá tak krásné lokalit v které se nachází s neposkytuje svým zákazníkům opravdu kvalitní služby, které by si zasloužili.

  • Photos of the client from the stay
Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Zuzana

Einzelreisender, 30.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Hotel sme objednávali na pobyt s deťmi. Pri rezervácii nás neinformovali, že deti majú od 15tej hodiny vstup do welnes a teda aj bazéna zakázaný. Personál nebol ochotný situáciu nijako riešiť. Navyše nasledujúci deň pobytu mali sanitárny deň, keď vstup do welnws a bazéna obmedzili až od 11tej hodiny. Na stránke hotela sme hľadali náhradné služby, uvedené je všeličo, ale reálne nemá hotel nič. Za nás nespokojnosť.

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 26.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
32 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Petr Maxa

Älteres Paar, 6.4.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %
  • Velice bohata snídaně kde jsi vybere každý Hotel má co nabídnout.

  • Na 4 hvězdičky slabý výkon recepčních ostatní personál ok

Persönlich
3
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Gruppe von Freunden, 29.9.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
4

Martin

Älteres Paar, 12.8.2016

střední Čechy Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Velký výběr na snídani

  • Nedostatečné parkování v areálu hotelu. Velkým a ne zrovna příjemným překvapením byly schody, které nám vedly z pokoje do koupelny, byly příkré a poměrně kluzké, nemyslím že je to bezpečné např. pro děti, nebo straší osoby. Malinký monitor od PC, který nahrazoval televizi. Měli jsme poukaz na grilovanou večeři s vínem, na kterou jsme chtěli jít kolem sedmé hodiny večer, bylo nám řečeno, že poukaz je do vinárny, která otevírá až v půl deváté večer!, kde nám nakonec jídlo udělali v kuchyni, která byla otevřena v podstatě od oběda, proto jsme nepochopili, proč jsme nemohli dostat večeři již kolem sedmé. Také ve vinárně by se hodil kvalifikovaný somelier, vína jsou tam značně drahá - za 1dcl bílého vína 79 Kč!!! a tak alespoň očekáváme vysoký standart jak vína tak služeb. V ceně našeho balíčku byl neomezený vstup do bazénu, kromě sauny, která se platí zvlášť a to 100 Kč, nechápu, proč není sauna zahrnuta v ceně balíčku? Hotel rozhodně neodpovídá čtyřem hvězdám - např. nedodělky v koupelně kolem zásuvek, by jsme ve 4* hotelu nečekali, je to spíš průměrný hotel za velké peníze.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
2

Dana

Gruppe von Freunden, 13.11.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Dobrá kuchyně, přístup F/B manažera v restauraci vstřícný, na úrovni.

  • Přístup pracovnic na recepci, pusté chodby bez jakýchkoliv dekorací (mimo obrázků na stěnách), nikde žádné květiny, výzdoba, v hotelu nefungovala žádná kavárna, možnost posezení mimo Pivovarské restaurace hotelu Galant, kde je nutno rezervovat si místa na stravování, a vybavení i dekorace odpovídají pivnici a musí se jít ven mimo hotel. Prostory hotelu, vybavení ani služby rozhodně neodpovídají ****hotelu.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 21.8.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Izba nebola hotova o 13.00hod (sice check in bol az o 14.00h), ale v 4* hotely prist iba hodinu vopred a este cakat na upratanie izby znamena, ze majitel vyslovene setri na pracovnej sile namiesto komfortu klientov. Hotel vo vytahu propaguje peknu restauraciu s luxusne vyzerajucim menu, pritom v ponuke boli priemerne jedla urcene ako "rychly" obed pre bicyklistov. "Rychly" obed znamenal, ze sme 15 minut cakali, kym si nas casnik vsimne po prichode a na prinesenie jedla z malej ponuky (z ktorej uz o 14.00h nemali zakladne jedla ako slepaci vyvar a bravcovu panenku), sme cakali doslova 1 hodinu (a pritom ani nebolo plno). Okrem toho, tieto jedla boli vponuke oznacene ako "hotove jedla". A ine hlavne jedla ako tieto "hotove" v ponuke ani neboli. Okrem toho, izba nebola vobec odhlucnena, bolo pocut kazde slovo, ktore sa povedalo na chodbe. Izba nebola klimatizovana! Do izby zatekalo, a to na viacerych miestach, pricom priamo nad postelou kvapkala voda, t.j. kvapkala na postel a spiacich ludi. V izbe neboli ziadne ucinne zatemnovacie zavesy, t.j. rano bolo skoro svetlo. Okrem toho, ked sa v izbe svietilo, zvonka do nej muselo byt vidiet zo strany navstevnikov bazena a rano aj ranajkovej terasy. Nehovoriac o tom, ze v kupelni bolo velke stresne okno, ktore sa tiez nijako nedalo zatemnit. Oproti zachodu bolo zrkadlo, cez ktore bolo zvnutra vidiet ludi na terase hotela. Takze aj oni mohli vidiet ludi vnutri kupelne, a to aj ked sedeli prave na WC. Okrem toho, stresne okno bolo pri nasom prichode otvorene tak, ze keby sme si to nevsi,li a nechali ho aj cez noc otvorene, naprsi do kupelne. Taktiez bolo umiestnene velmi vysoko vzhladom na to, ze ani clovek o vyske 181cm ho nevedel bez problemov zavriet, resp. otvorit. Taktiez sme v rezervacii vyslovne ziadali 1 manzelsku postel, co hotel potvrdil a nasledne nam bola v izbe ponuknuta varianta s 2 jednolozkami, ktore sa sice dali spojit k sebe, ale medzi nimi bola velka medzera, kde miminko nemohlo spat. Ak hotel prostrednictvom svojho rezervacneho portalu potvrdil, ze ma izba 1 manzelsku postel,zavadzal, pretoze to boli 2 jednolozka.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

pan Brůha

Älteres Paar, 24.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Dobra gastronomie

  • Pri placeni nauctovala hotelova recepce oproti rezervaci o 200 korun vic. Bohuzel jsem na to prisel az po navratu domu. Druhy den jsem tuto skutecnost telefonicky reklamoval, bohuzel neuspesne.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
6

Iva Spalenkova

Familie mit kleinen Kindern, 20.7.2009

Ceska republika

  • Gesamtbewertung
58 %
  • 1) We felt like stayig on some work site - still drilling, banging. 2)The personal staff did her/his job but from the 4 star hotel i would expect to be more friendly (offer help,greet first) and try to exeed my expectation,but this staff didn't). 3)It's not a baby-friendly hotel.No sand,swimming pool,etc. nothing for children.

  • 1) We felt like stayig on some work site - still drilling, banging. 2)The personal staff did her/his job but from the 4 star hotel i would expect to be more friendly (offer help,greet first) and try to exeed my expectation,but this staff didn't). 3)It's not a baby-friendly hotel.No sand,swimming pool,etc. nothing for children.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
5

Magdalena

Älteres Paar, 7.5.2016

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 28.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Čistota kúpelne nebola na požadovanej úrovni .

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Galant hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Je mi líto, že služby housekeepingu nesplnily Vaše očekávání. Poprvé evidujeme stížnost tohoto typu, na kterou se zaměříme. Věříme, že nám dáte druhou šanci, abychom Vás mohli přesvědčit o kvalitě našich služeb. Přeji hezké dny! Tomáš S., Marketing manager

Robert

Gruppe von Freunden, 10.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • příjemné, čisté a dobře vybavené pokoje. Výborná poloha hotelu.

  • Nezvládnuté snídaně, příliš hostů a málo personálu pro doplňování švédských stolů. Vzhledem k akci s otevřením pivovaru, nepochopitelný systém objednávání a obsluhy v hotelové restauraci.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
3
Hotel Galant hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za hodnocení. Vzhledem k pořádané "festivalové" akci s návštěvou cca 700 hostů během jediného dne, jsme byli nuceni přejít k tomuto systému, který dle nás byl naopak pro většinu hostů nejrychlejší, co se obsluhy týče. Co se týče snídaní, bohužel nemohu objektivně reagovat, avšak věřím, že pokud přijedete příště, vše již bude v naprostém pořádku. Přeji jen to nejlepší! Tomáš S., Front Office Manager

krzysztof koczwara

Älteres Paar, 27.7.2013

Polski

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Dobre usytuowanie, czysto i miła obsługa

  • Brak klimatyzacji w pokajach na poddaszu o tej porze roku, może być akceptowalne, ale nie w tej cenie. Łóżko 2 osobowe z 1 poduszką to także drobny dyskomfort

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
2
Wert/Geld
4

Jana Hloušová

Älteres Paar, 27.6.2021

Políčka Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 21.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Hotelova restaurace a příjemný personal

  • Interiér pokoje !!! Snídaně bohužel az od sedmi hodin

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 5.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Na jednom pokoji chyběla lednička, na druhém nebyla funkční.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6
Hotel Galant hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Je mi velmi líto, že jste měl problémy s vybavením pokojů, zároveň mne mrzí, že se situace neřešila přímo na místě. Na uvedených pokojích jsme již sjednali nápravu. Budeme rádi, když nás navštívíte znovu, abychom Vás mohli přesvědčit o kvalitě našich služeb. Přeji hezké dny! Tomáš S., Marketing manager

Anonym

Gruppe von Freunden, 13.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • vstřícný personál

  • chybí klimatizace na pokojích a klimaticace v sálech na konference nestíhá a je zde příšerné teplo a nedá se v tom pracovat!

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Lucia` Nohavickova

Junges Paar, 18.8.2013

Slovensky

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Vlastimil

Einzelreisender, 24.11.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6